Sisuturundus: Kuidas toimub online-kasiinode hindamine? – Ajakiri Lemmik

Ilmselt oleme me kõik kunagi mõelnud, kuidas saaks veebis tegutsevaid kasiinosid hinnata ja uurida nii, et saakime parima info omanikuks. Pole tähtis, kas sa otsid ainult sobivate mängude, teeninduse või mustriga kasiinosid. Smartcasinoguide.com on välja toonud peamised kriteeriumid/punktid, kuidas enda jaoks sobivat kasiinot hinnata ja kuidas seda teha tuleb.

Alustame teada tuntud teadmistega ning lõpuks toome välja veel mõningad nipid, kuidas kasiinosid, eelkõige veebikasiinosid hinnata. Kasiinode hindamine on midagi, mis aitab päästa kliendi petturite küüsist ning mängida turvaliselt.

Usaldusväärsuse hindamine

Peamiseks kriteeriumiks, mis igalpool välja tuuakse on usaldusväärsus. Sa küsid miks? Vastus on lihtne – kasiinosid kui ka ükskõik, millist ettevõtet hinnatakse eelkõige usalusväärsuse poolest. Siia alla käivad kõik – pikkaaegne tegutsemine ning rohke mängude/klientide valik. Enamasti on kasutusel kolm tähtsamait vütmetegurit, nendeks on:

  • Elutsükkel – tuleb uurida kui pikalt on mõni ettevõte, siin siis kasiino, tegutsenud. Kõige positiivsema hinnangu saavad kasiinod, kes on tegutsenud rohkem kui kümme aastat, kuid võib ka juhtuda, et kasiinod, kes on alles hiljuti endale loonud veebilehe, saavad kiirelt usaldusväärseks ning heakskiidu.
  • Litsentsid – need annavad kliendile kohe teada, millised riigid on kasiino seadusele vastavaks tunnistanud. Sealhulgas saab ka olla kindel, et kui kasiinol on tegevusloa number/märge kodulehel, siis on tegemist usaldusväärse ning klientidele turvalisele kasiinoga, kust alustada või kus tegutseda. Samas tuleb ka mainida, et Eesti kasiinodel, kes tegutsevad vaid Eestis on Eesti tegevusluba ning väga mitmetel tuntud kasiinodel puuduvad tegevusload, kuid on siiski saanud oma heaks kiidu.
  • Avalikustatud tagasiside – milleks on tagasiside oluline? Tagasiside on ju tegelikult oluline iga ettevõtte puhul, kes tahab oma kliendibaasi suurendada ning püsida usaldusväärne. Sellepärast on ka tuntud kui ka heaks kiidetud kasiinod hakanud oma kodulehtedel üles panema klientide ja parnterite tagasisidet, mis on nähtav ja leitav ka otsingumootorites, kui inimesed taustauuringut teevad.

Kasutajakogemus või kasutuskogemus

Kogemus või siis kasutuskogemus tehakse selgeks kolme vaid kolme kerge küsimusega, mida uuritakse ja kasutatakse igas veebikasiino usaldusväärsuse ja hindamise kontrollimisel.

  • Milliseid raha väljamakse ja sissemakse meetoteid pakub ja kasutab kasiino? See on üks olulisemaid küsimusi, mida uuritakse, kui hinnatakse kasiinode vastavatust ning kasutajakogemust.
  • Kuidas toimib klienditeenindus? Klienditeenindus on samuti oluline. Kui puudub teenindus, kelle poole saab klient/mängija vajadusel pöörduda on oht, et tegemist võib olla kasiinoga, mis ei ole mitteavalik vaid petturite loodud ning ei vasta reeglitele.
  • Kuidas toimub veebileht toimimine? Siin all kontrollitakse ja hinnatakse enamasti seda, kui kiirelt veebileht laeb ning kuidas on mängude graafiline olukord. Lisaks sellele võib siia alla tuua ka veebilehe enda välja nägemise ehk kas online-kasiino väljanägemine vastab ootustele ning kas mängijad leiavad kõik vajaliku üles.

Mängu valik veebikasiinos

Pealkiri juba ütleb, mida veel kontrollitakse ja hinnatakse. Kasiinodes olevate mängude valik on samuti oluline. See tähendab, siis seda, et kas veebikasiinos on olemas vaid mõni mäng ühes valdkonnas või leiab sealt mitme erineva valdkonna ja raskusastmega mänge. Spinnid, pokker ja muu selline. Kõik mis siia alla käivad.

Onlin-kasiino boonused ja muu

Siia alla koonduvad kõiksugu erinevad teadmised ja märgid, mille võib kasiinodest leida. Eelkõige uuritakse ja hinnatakse siiski seda, kui kergelt pääseb Eestist veebikasiinole ligi ning kas leidub ka erinevaid täiendavaid nii öelda boonuseid, mis võiksid mängijale kasuks tulla.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.